E. ÇAĞLAK, "Yeni Medya ve Yeni Ajans Anlayışı: Sosyal Medya Ajansı," Uluslararası Dijital İletişim Etkisi Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.324-330, 2014
ÇAĞLAK, E. 2014. Yeni Medya ve Yeni Ajans Anlayışı: Sosyal Medya Ajansı. Uluslararası Dijital İletişim Etkisi Kongresi , (İstanbul, Turkey), 324-330.
ÇAĞLAK, E., (2014). Yeni Medya ve Yeni Ajans Anlayışı: Sosyal Medya Ajansı . Uluslararası Dijital İletişim Etkisi Kongresi (pp.324-330). İstanbul, Turkey
ÇAĞLAK, ENGİN. "Yeni Medya ve Yeni Ajans Anlayışı: Sosyal Medya Ajansı," Uluslararası Dijital İletişim Etkisi Kongresi, İstanbul, Turkey, 2014
ÇAĞLAK, ENGİN. "Yeni Medya ve Yeni Ajans Anlayışı: Sosyal Medya Ajansı." Uluslararası Dijital İletişim Etkisi Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.324-330, 2014
ÇAĞLAK, E. (2014) . "Yeni Medya ve Yeni Ajans Anlayışı: Sosyal Medya Ajansı." Uluslararası Dijital İletişim Etkisi Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.324-330.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ENGİN ÇAĞLAK}, title={Yeni Medya ve Yeni Ajans Anlayışı: Sosyal Medya Ajansı}, congress name={Uluslararası Dijital İletişim Etkisi Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2014}, pages={324-330} }