G. Hacıömeroğlu, "Emoji Nesline Öğretmek: Öğretmen Adaylarının Bir Matematik Etkinliği Geliştirmesine Yönelik Yansıtıcı Görüşlerinin İncelenmesi," International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.5(1), pp.1-12, 2018
Hacıömeroğlu, G. 2018. Emoji Nesline Öğretmek: Öğretmen Adaylarının Bir Matematik Etkinliği Geliştirmesine Yönelik Yansıtıcı Görüşlerinin İncelenmesi. International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.5(1) , 1-12.
Hacıömeroğlu, G., (2018). Emoji Nesline Öğretmek: Öğretmen Adaylarının Bir Matematik Etkinliği Geliştirmesine Yönelik Yansıtıcı Görüşlerinin İncelenmesi. International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.5(1), 1-12.
Hacıömeroğlu, GÜNEY. "Emoji Nesline Öğretmek: Öğretmen Adaylarının Bir Matematik Etkinliği Geliştirmesine Yönelik Yansıtıcı Görüşlerinin İncelenmesi," International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.5(1), 1-12, 2018
Hacıömeroğlu, GÜNEY. "Emoji Nesline Öğretmek: Öğretmen Adaylarının Bir Matematik Etkinliği Geliştirmesine Yönelik Yansıtıcı Görüşlerinin İncelenmesi." International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.5(1), pp.1-12, 2018
Hacıömeroğlu, G. (2018) . "Emoji Nesline Öğretmek: Öğretmen Adaylarının Bir Matematik Etkinliği Geliştirmesine Yönelik Yansıtıcı Görüşlerinin İncelenmesi." International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.5(1), pp.1-12.
@article{article, author={GÜNEY HACIÖMEROĞLU}, title={Emoji Nesline Öğretmek: Öğretmen Adaylarının Bir Matematik Etkinliği Geliştirmesine Yönelik Yansıtıcı Görüşlerinin İncelenmesi}, journal={International Journal of Educational Studies in Mathematics}, year=2018, pages={1-12} }