M. BOZ, "Turizm İşletmelerinde Dedikodu: Nedenleri, Sonuçları, Önleme Yolları," In Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış , Bursa: Mkm Yayınları, 2009, pp.285-301.
BOZ, M. Turizm İşletmelerinde Dedikodu: Nedenleri, Sonuçları, Önleme Yolları. 2009. In Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış , Mkm Yayınları, Bursa, 285-301.
BOZ, M., (2009). Turizm İşletmelerinde Dedikodu: Nedenleri, Sonuçları, Önleme Yolları. Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış (pp.285-301), Bursa: Mkm Yayınları.
BOZ, MUSTAFA. "Turizm İşletmelerinde Dedikodu: Nedenleri, Sonuçları, Önleme Yolları." In Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış , 285-301. Bursa: Mkm Yayınları, 2009
BOZ, MUSTAFA. "Turizm İşletmelerinde Dedikodu: Nedenleri, Sonuçları, Önleme Yolları." Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış , Mkm Yayınları, 2009, pp.285-301.
BOZ, M. (2009) "Turizm İşletmelerinde Dedikodu: Nedenleri, Sonuçları, Önleme Yolları", Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış . Bursa: Mkm Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={MUSTAFA BOZ}, chaptertitle={Turizm İşletmelerinde Dedikodu: Nedenleri, Sonuçları, Önleme Yolları}, booktitle={ Turizm İşletmelerinde Örgütsel Davranış}, publisher={Mkm Yayınları}, city={Bursa},year={2009} }