Ş. EŞİTTİ And M. IŞIK, "Sosyal Medyanın Yabancı Turistlerin Türkiye yi Tatil Destinasyonu Olarak Tercih Etmelerine Etkisi," Karadeniz , vol.3, no.27, pp.11-30, 2015
EŞİTTİ, Ş. And IŞIK, M. 2015. Sosyal Medyanın Yabancı Turistlerin Türkiye yi Tatil Destinasyonu Olarak Tercih Etmelerine Etkisi. Karadeniz , vol.3, no.27 , 11-30.
EŞİTTİ, Ş., & IŞIK, M., (2015). Sosyal Medyanın Yabancı Turistlerin Türkiye yi Tatil Destinasyonu Olarak Tercih Etmelerine Etkisi. Karadeniz , vol.3, no.27, 11-30.
EŞİTTİ, ŞAKİR, And MEHMET IŞIK. "Sosyal Medyanın Yabancı Turistlerin Türkiye yi Tatil Destinasyonu Olarak Tercih Etmelerine Etkisi," Karadeniz , vol.3, no.27, 11-30, 2015
EŞİTTİ, ŞAKİR And IŞIK, MEHMET. "Sosyal Medyanın Yabancı Turistlerin Türkiye yi Tatil Destinasyonu Olarak Tercih Etmelerine Etkisi." Karadeniz , vol.3, no.27, pp.11-30, 2015
EŞİTTİ, Ş. And IŞIK, M. (2015) . "Sosyal Medyanın Yabancı Turistlerin Türkiye yi Tatil Destinasyonu Olarak Tercih Etmelerine Etkisi." Karadeniz , vol.3, no.27, pp.11-30.
@article{article, author={ŞAKİR EŞİTTİ And author={MEHMET IŞIK}, title={Sosyal Medyanın Yabancı Turistlerin Türkiye yi Tatil Destinasyonu Olarak Tercih Etmelerine Etkisi}, journal={Karadeniz}, year=2015, pages={11-30} }