T. ŞEN And D. YENĞİN, "KRİZİN DİJİTAL TÜKETİMDE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ," Electronic Journal of New Media , vol.4, no.1, pp.69-78, 2020
ŞEN, T. And YENĞİN, D. 2020. KRİZİN DİJİTAL TÜKETİMDE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ. Electronic Journal of New Media , vol.4, no.1 , 69-78.
ŞEN, T., & YENĞİN, D., (2020). KRİZİN DİJİTAL TÜKETİMDE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ. Electronic Journal of New Media , vol.4, no.1, 69-78.
ŞEN, TUĞÇE, And DENİZ YENĞİN. "KRİZİN DİJİTAL TÜKETİMDE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ," Electronic Journal of New Media , vol.4, no.1, 69-78, 2020
ŞEN, TUĞÇE And YENĞİN, DENİZ. "KRİZİN DİJİTAL TÜKETİMDE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ." Electronic Journal of New Media , vol.4, no.1, pp.69-78, 2020
ŞEN, T. And YENĞİN, D. (2020) . "KRİZİN DİJİTAL TÜKETİMDE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ." Electronic Journal of New Media , vol.4, no.1, pp.69-78.
@article{article, author={TUĞÇE ŞEN And author={DENİZ YENĞİN}, title={KRİZİN DİJİTAL TÜKETİMDE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ}, journal={Electronic Journal of New Media}, year=2020, pages={69-78} }