Citation Formats
Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. KURT And G. HACIOĞLU, "Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkileri," 13. Ulusal Pazarlama Kongresi , Nevşehir, Turkey, pp.215-227, 2008

KURT, G. And HACIOĞLU, G. 2008. Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkileri. 13. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Nevşehir, Turkey), 215-227.

KURT, G., & HACIOĞLU, G., (2008). Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkileri . 13. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.215-227). Nevşehir, Turkey

KURT, GİZEM, And GÜNGÖR HACIOĞLU. "Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkileri," 13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir, Turkey, 2008

KURT, GİZEM And HACIOĞLU, GÜNGÖR. "Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkileri." 13. Ulusal Pazarlama Kongresi , Nevşehir, Turkey, pp.215-227, 2008

KURT, G. And HACIOĞLU, G. (2008) . "Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkileri." 13. Ulusal Pazarlama Kongresi , Nevşehir, Turkey, pp.215-227.

@conferencepaper{conferencepaper, author={GİZEM KURT And author={GÜNGÖR HACIOĞLU}, title={Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkileri}, congress name={13. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Nevşehir}, country={Turkey}, year={2008}, pages={215-227} }