B. Everest And H. T. Kumuk, "Pazarlama Ve Markalaşmanın Önemİ," In Domates Yetiştiriciliği El Kitabı , Çanakkale: GMKA YAYINLARI, 2011, pp.126-141.
Everest, B. And Kumuk, H. T. Pazarlama Ve Markalaşmanın Önemİ. 2011. In Domates Yetiştiriciliği El Kitabı , GMKA YAYINLARI, Çanakkale, 126-141.
Everest, B., & Kumuk, H. T., (2011). Pazarlama Ve Markalaşmanın Önemİ. Domates Yetiştiriciliği El Kitabı (pp.126-141), Çanakkale: GMKA YAYINLARI.
Everest, BENGÜ, And Hüseyin Taner Kumuk. "Pazarlama Ve Markalaşmanın Önemİ." In Domates Yetiştiriciliği El Kitabı , 126-141. Çanakkale: GMKA YAYINLARI, 2011
Everest, BENGÜ And Kumuk, Hüseyin T. . "Pazarlama Ve Markalaşmanın Önemİ." Domates Yetiştiriciliği El Kitabı , GMKA YAYINLARI, 2011, pp.126-141.
Everest, B. And Kumuk, H. T. (2011) "Pazarlama Ve Markalaşmanın Önemİ", Domates Yetiştiriciliği El Kitabı . Çanakkale: GMKA YAYINLARI.
@bookchapter{bookchapter, author ={BENGÜ EVEREST And author ={Hüseyin Taner Kumuk}, chaptertitle={Pazarlama Ve Markalaşmanın Önemİ}, booktitle={ Domates Yetiştiriciliği El Kitabı}, publisher={GMKA YAYINLARI}, city={Çanakkale},year={2011} }