Ö. C. NİYAZ Et Al. , "Market Markalı Ürünlerin Tercihini Etkileyen Faktörlerin Analizi: Çanakkale İli Örneği," 11. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi , vol.3, Samsun, Turkey, pp.1392-1398, 2014
NİYAZ, Ö. C. Et Al. 2014. Market Markalı Ürünlerin Tercihini Etkileyen Faktörlerin Analizi: Çanakkale İli Örneği. 11. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi , (Samsun, Turkey), 1392-1398.
NİYAZ, Ö. C., EVEREST, B., KAYALAK, S., & TAN, S., (2014). Market Markalı Ürünlerin Tercihini Etkileyen Faktörlerin Analizi: Çanakkale İli Örneği . 11. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi (pp.1392-1398). Samsun, Turkey
NİYAZ, ÖZGE Et Al. "Market Markalı Ürünlerin Tercihini Etkileyen Faktörlerin Analizi: Çanakkale İli Örneği," 11. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi, Samsun, Turkey, 2014
NİYAZ, ÖZGE C. Et Al. "Market Markalı Ürünlerin Tercihini Etkileyen Faktörlerin Analizi: Çanakkale İli Örneği." 11. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi , Samsun, Turkey, pp.1392-1398, 2014
NİYAZ, Ö. C. Et Al. (2014) . "Market Markalı Ürünlerin Tercihini Etkileyen Faktörlerin Analizi: Çanakkale İli Örneği." 11. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi , Samsun, Turkey, pp.1392-1398.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖZGE CAN NİYAZ Et Al. }, title={Market Markalı Ürünlerin Tercihini Etkileyen Faktörlerin Analizi: Çanakkale İli Örneği}, congress name={11. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi}, city={Samsun}, country={Turkey}, year={2014}, pages={1392-1398} }