A. Ş. ÖRNEK Et Al. , "Örgüt Kültürünün Örgüt Yapısına Etkisi: Çanakkale’deki Küresel Otomotiv Markalarının Yerel Bayileri Üzerine Bir Araştırma," Management and Political Sciences Review , vol.4, no.1, 2022
ÖRNEK, A. Ş. Et Al. 2022. Örgüt Kültürünün Örgüt Yapısına Etkisi: Çanakkale’deki Küresel Otomotiv Markalarının Yerel Bayileri Üzerine Bir Araştırma. Management and Political Sciences Review , vol.4, no.1 .
ÖRNEK, A. Ş., YILDIZDOĞDU DAL, T., & KIŞ, G. B., (2022). Örgüt Kültürünün Örgüt Yapısına Etkisi: Çanakkale’deki Küresel Otomotiv Markalarının Yerel Bayileri Üzerine Bir Araştırma. Management and Political Sciences Review , vol.4, no.1.
ÖRNEK, ALİ, Tuba YILDIZDOĞDU DAL, And Güngör Buse KIŞ. "Örgüt Kültürünün Örgüt Yapısına Etkisi: Çanakkale’deki Küresel Otomotiv Markalarının Yerel Bayileri Üzerine Bir Araştırma," Management and Political Sciences Review , vol.4, no.1, 2022
ÖRNEK, ALİ Ş. Et Al. "Örgüt Kültürünün Örgüt Yapısına Etkisi: Çanakkale’deki Küresel Otomotiv Markalarının Yerel Bayileri Üzerine Bir Araştırma." Management and Political Sciences Review , vol.4, no.1, 2022
ÖRNEK, A. Ş. YILDIZDOĞDU DAL, T. And KIŞ, G. B. (2022) . "Örgüt Kültürünün Örgüt Yapısına Etkisi: Çanakkale’deki Küresel Otomotiv Markalarının Yerel Bayileri Üzerine Bir Araştırma." Management and Political Sciences Review , vol.4, no.1.
@article{article, author={ALİ ŞAHİN ÖRNEK Et Al. }, title={Örgüt Kültürünün Örgüt Yapısına Etkisi: Çanakkale’deki Küresel Otomotiv Markalarının Yerel Bayileri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Management and Political Sciences Review}, year=2022}