H. ÇOLAKOĞLU And N. KÖLEOĞLU, "Sembolik Tüketimin Satın Alma Davranışına Etkisinde Akranların Aracılık Rolü: Ön Ergen Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma," In İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları , Bursa: Ekin Basım Yayın Dağıtım, 2022, pp.415-424.
ÇOLAKOĞLU, H. And KÖLEOĞLU, N. Sembolik Tüketimin Satın Alma Davranışına Etkisinde Akranların Aracılık Rolü: Ön Ergen Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma. 2022. In İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları , Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, 415-424.
ÇOLAKOĞLU, H., & KÖLEOĞLU, N., (2022). Sembolik Tüketimin Satın Alma Davranışına Etkisinde Akranların Aracılık Rolü: Ön Ergen Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma. İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları (pp.415-424), Bursa: Ekin Basım Yayın Dağıtım.
ÇOLAKOĞLU, HALE, And NİLAY KÖLEOĞLU. "Sembolik Tüketimin Satın Alma Davranışına Etkisinde Akranların Aracılık Rolü: Ön Ergen Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma." In İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları , 415-424. Bursa: Ekin Basım Yayın Dağıtım, 2022
ÇOLAKOĞLU, HALE And KÖLEOĞLU, NİLAY. "Sembolik Tüketimin Satın Alma Davranışına Etkisinde Akranların Aracılık Rolü: Ön Ergen Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma." İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları , Ekin Basım Yayın Dağıtım, 2022, pp.415-424.
ÇOLAKOĞLU, H. And KÖLEOĞLU, N. (2022) "Sembolik Tüketimin Satın Alma Davranışına Etkisinde Akranların Aracılık Rolü: Ön Ergen Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma", İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları . Bursa: Ekin Basım Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={HALE ÇOLAKOĞLU And author ={NİLAY KÖLEOĞLU}, chaptertitle={Sembolik Tüketimin Satın Alma Davranışına Etkisinde Akranların Aracılık Rolü: Ön Ergen Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma}, booktitle={ İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları}, publisher={Ekin Basım Yayın Dağıtım}, city={Bursa},year={2022} }