H. KORKMAZ, "Troya Müzesi Elektronik Ziyaretçi Yorumlarının Hizmet Özellikleri, Memnuniyet Ve Tavsiye Açısından İncelenmesi," Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.4, no.1, pp.43-56, 2020
KORKMAZ, H. 2020. Troya Müzesi Elektronik Ziyaretçi Yorumlarının Hizmet Özellikleri, Memnuniyet Ve Tavsiye Açısından İncelenmesi. Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.4, no.1 , 43-56.
KORKMAZ, H., (2020). Troya Müzesi Elektronik Ziyaretçi Yorumlarının Hizmet Özellikleri, Memnuniyet Ve Tavsiye Açısından İncelenmesi. Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.4, no.1, 43-56.
KORKMAZ, HALİL. "Troya Müzesi Elektronik Ziyaretçi Yorumlarının Hizmet Özellikleri, Memnuniyet Ve Tavsiye Açısından İncelenmesi," Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.4, no.1, 43-56, 2020
KORKMAZ, HALİL. "Troya Müzesi Elektronik Ziyaretçi Yorumlarının Hizmet Özellikleri, Memnuniyet Ve Tavsiye Açısından İncelenmesi." Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.4, no.1, pp.43-56, 2020
KORKMAZ, H. (2020) . "Troya Müzesi Elektronik Ziyaretçi Yorumlarının Hizmet Özellikleri, Memnuniyet Ve Tavsiye Açısından İncelenmesi." Journal of Gastronomy And Travel Research , vol.4, no.1, pp.43-56.
@article{article, author={HALİL KORKMAZ}, title={Troya Müzesi Elektronik Ziyaretçi Yorumlarının Hizmet Özellikleri, Memnuniyet Ve Tavsiye Açısından İncelenmesi}, journal={Journal of Gastronomy And Travel Research}, year=2020, pages={43-56} }