Ç. ARİF And F. KANA, "ARGÜMANTASYONA DAYALI DİL ÖĞRENME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ," International Journal of Language Academy , vol.2, no.1, pp.107-125, 2014
ARİF, Ç. And KANA, F. 2014. ARGÜMANTASYONA DAYALI DİL ÖĞRENME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ. International Journal of Language Academy , vol.2, no.1 , 107-125.
ARİF, Ç., & KANA, F., (2014). ARGÜMANTASYONA DAYALI DİL ÖĞRENME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ. International Journal of Language Academy , vol.2, no.1, 107-125.
ARİF, ÇAKIR, And FATİH KANA. "ARGÜMANTASYONA DAYALI DİL ÖĞRENME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ," International Journal of Language Academy , vol.2, no.1, 107-125, 2014
ARİF, ÇAKIR And KANA, FATİH. "ARGÜMANTASYONA DAYALI DİL ÖĞRENME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ." International Journal of Language Academy , vol.2, no.1, pp.107-125, 2014
ARİF, Ç. And KANA, F. (2014) . "ARGÜMANTASYONA DAYALI DİL ÖĞRENME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ." International Journal of Language Academy , vol.2, no.1, pp.107-125.
@article{article, author={ÇAKIR ARİF And author={FATİH KANA}, title={ARGÜMANTASYONA DAYALI DİL ÖĞRENME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ}, journal={International Journal of Language Academy}, year=2014, pages={107-125} }