M. PEHLİVAN And Ç. ŞAHİN TAŞKIN, "Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim ProgramıTasarım Yaklaşımı Tercihleri ve Düşünme Becerilerinin Öğretiminde Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki," Milli Eğitim Dergisi , vol.49, no.225, pp.89-127, 2020
PEHLİVAN, M. And ŞAHİN TAŞKIN, Ç. 2020. Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim ProgramıTasarım Yaklaşımı Tercihleri ve Düşünme Becerilerinin Öğretiminde Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki. Milli Eğitim Dergisi , vol.49, no.225 , 89-127.
PEHLİVAN, M., & ŞAHİN TAŞKIN, Ç., (2020). Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim ProgramıTasarım Yaklaşımı Tercihleri ve Düşünme Becerilerinin Öğretiminde Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki. Milli Eğitim Dergisi , vol.49, no.225, 89-127.
PEHLİVAN, MÜGE, And ÇİĞDEM ŞAHİN TAŞKIN. "Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim ProgramıTasarım Yaklaşımı Tercihleri ve Düşünme Becerilerinin Öğretiminde Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki," Milli Eğitim Dergisi , vol.49, no.225, 89-127, 2020
PEHLİVAN, MÜGE And ŞAHİN TAŞKIN, ÇİĞDEM Ş. . "Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim ProgramıTasarım Yaklaşımı Tercihleri ve Düşünme Becerilerinin Öğretiminde Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki." Milli Eğitim Dergisi , vol.49, no.225, pp.89-127, 2020
PEHLİVAN, M. And ŞAHİN TAŞKIN, Ç. (2020) . "Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim ProgramıTasarım Yaklaşımı Tercihleri ve Düşünme Becerilerinin Öğretiminde Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki." Milli Eğitim Dergisi , vol.49, no.225, pp.89-127.
@article{article, author={MÜGE PEHLİVAN And author={ÇİĞDEM ŞAHİN TAŞKIN}, title={Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim ProgramıTasarım Yaklaşımı Tercihleri ve Düşünme Becerilerinin Öğretiminde Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki}, journal={Milli Eğitim Dergisi}, year=2020, pages={89-127} }