F. Kana, "TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MOTİVASYONEL BİLİŞSEL VE BİLİŞÜSTÜ YETERLİKLERİ," INES JOURNAL (The Journal of International Education Science) , vol.2, no.4, pp.395-407, 2015
Kana, F. 2015. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MOTİVASYONEL BİLİŞSEL VE BİLİŞÜSTÜ YETERLİKLERİ. INES JOURNAL (The Journal of International Education Science) , vol.2, no.4 , 395-407.
Kana, F., (2015). TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MOTİVASYONEL BİLİŞSEL VE BİLİŞÜSTÜ YETERLİKLERİ. INES JOURNAL (The Journal of International Education Science) , vol.2, no.4, 395-407.
Kana, FATİH. "TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MOTİVASYONEL BİLİŞSEL VE BİLİŞÜSTÜ YETERLİKLERİ," INES JOURNAL (The Journal of International Education Science) , vol.2, no.4, 395-407, 2015
Kana, FATİH. "TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MOTİVASYONEL BİLİŞSEL VE BİLİŞÜSTÜ YETERLİKLERİ." INES JOURNAL (The Journal of International Education Science) , vol.2, no.4, pp.395-407, 2015
Kana, F. (2015) . "TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MOTİVASYONEL BİLİŞSEL VE BİLİŞÜSTÜ YETERLİKLERİ." INES JOURNAL (The Journal of International Education Science) , vol.2, no.4, pp.395-407.
@article{article, author={FATİH KANA}, title={TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MOTİVASYONEL BİLİŞSEL VE BİLİŞÜSTÜ YETERLİKLERİ}, journal={INES JOURNAL (The Journal of International Education Science)}, year=2015, pages={395-407} }