B. Tak And U. EROĞLU, "Müşteri Tatmin Araştırmalarının Stratejik Önemi ve Kritik Başarı Faktörleri: Sağlık Sektöründe Bir Örnek Uygulama," Milli Prodüktivite Merkezi Verimlilik Dergisi , vol.1, pp.50-75, 2009
Tak, B. And EROĞLU, U. 2009. Müşteri Tatmin Araştırmalarının Stratejik Önemi ve Kritik Başarı Faktörleri: Sağlık Sektöründe Bir Örnek Uygulama. Milli Prodüktivite Merkezi Verimlilik Dergisi , vol.1 , 50-75.
Tak, B., & EROĞLU, U., (2009). Müşteri Tatmin Araştırmalarının Stratejik Önemi ve Kritik Başarı Faktörleri: Sağlık Sektöründe Bir Örnek Uygulama. Milli Prodüktivite Merkezi Verimlilik Dergisi , vol.1, 50-75.
Tak, Bilçin, And UMUT EROĞLU. "Müşteri Tatmin Araştırmalarının Stratejik Önemi ve Kritik Başarı Faktörleri: Sağlık Sektöründe Bir Örnek Uygulama," Milli Prodüktivite Merkezi Verimlilik Dergisi , vol.1, 50-75, 2009
Tak, Bilçin And EROĞLU, UMUT. "Müşteri Tatmin Araştırmalarının Stratejik Önemi ve Kritik Başarı Faktörleri: Sağlık Sektöründe Bir Örnek Uygulama." Milli Prodüktivite Merkezi Verimlilik Dergisi , vol.1, pp.50-75, 2009
Tak, B. And EROĞLU, U. (2009) . "Müşteri Tatmin Araştırmalarının Stratejik Önemi ve Kritik Başarı Faktörleri: Sağlık Sektöründe Bir Örnek Uygulama." Milli Prodüktivite Merkezi Verimlilik Dergisi , vol.1, pp.50-75.
@article{article, author={Bilçin Tak And author={UMUT EROĞLU}, title={Müşteri Tatmin Araştırmalarının Stratejik Önemi ve Kritik Başarı Faktörleri: Sağlık Sektöründe Bir Örnek Uygulama}, journal={Milli Prodüktivite Merkezi Verimlilik Dergisi}, year=2009, pages={50-75} }