İ. TÜRKERİ, "Turizmde Marka Değeri Bileşenleri," In Turizm Sektöründe Markalaşma Analizler, Sorunlar, Çözümler , Eğitim Yayınevi, 2022, pp.27-36.
TÜRKERİ, İ. Turizmde Marka Değeri Bileşenleri. 2022. In Turizm Sektöründe Markalaşma Analizler, Sorunlar, Çözümler , Eğitim Yayınevi, 27-36.
TÜRKERİ, İ., (2022). Turizmde Marka Değeri Bileşenleri. Turizm Sektöründe Markalaşma Analizler, Sorunlar, Çözümler (pp.27-36), Eğitim Yayınevi.
TÜRKERİ, İLKER. "Turizmde Marka Değeri Bileşenleri." In Turizm Sektöründe Markalaşma Analizler, Sorunlar, Çözümler , 27-36. Eğitim Yayınevi, 2022
TÜRKERİ, İLKER. "Turizmde Marka Değeri Bileşenleri." Turizm Sektöründe Markalaşma Analizler, Sorunlar, Çözümler , Eğitim Yayınevi, 2022, pp.27-36.
TÜRKERİ, İ. (2022) "Turizmde Marka Değeri Bileşenleri", Turizm Sektöründe Markalaşma Analizler, Sorunlar, Çözümler . Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={İLKER TÜRKERİ}, chaptertitle={Turizmde Marka Değeri Bileşenleri}, booktitle={ Turizm Sektöründe Markalaşma Analizler, Sorunlar, Çözümler}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={},year={2022} }