O. Şaylan, "Endüstriyel Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi," XVII. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management , Plovdiv, Bulgaria, pp.522-528, 2022
Şaylan, O. 2022. Endüstriyel Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi. XVII. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management , (Plovdiv, Bulgaria), 522-528.
Şaylan, O., (2022). Endüstriyel Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi . XVII. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management (pp.522-528). Plovdiv, Bulgaria
Şaylan, ONUR. "Endüstriyel Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi," XVII. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaria, 2022
Şaylan, ONUR. "Endüstriyel Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi." XVII. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management , Plovdiv, Bulgaria, pp.522-528, 2022
Şaylan, O. (2022) . "Endüstriyel Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi." XVII. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management , Plovdiv, Bulgaria, pp.522-528.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ONUR ŞAYLAN}, title={Endüstriyel Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi}, congress name={XVII. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management}, city={Plovdiv}, country={Bulgaria}, year={2022}, pages={522-528} }