M. BOZKURT. Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi. Çanakkale: Paradigma Akademi2016, pp.102
BOZKURT, M. 2016. Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi . Paradigma Akademi, Çanakkale.
BOZKURT, M., (2016). Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi . Çanakkale: Paradigma Akademi.
BOZKURT, MESUT. Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi . Çanakkale: Paradigma Akademi, 2016
BOZKURT, MESUT. Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi . Paradigma Akademi, 2016.
BOZKURT, M. (2016) Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi . 1st edn. Çanakkale: Paradigma Akademi.
@book{book, author={MESUT BOZKURT}, title={Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi}, publisher={Paradigma Akademi}, year={2016} }