Atıf Formatları
Türkiye’de Tüketicilerin Mobil Reklama Yönelik Tutumları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. BOZ And E. Karakaş, "Türkiye’de Tüketicilerin Mobil Reklama Yönelik Tutumları," Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi / Bartın University Journal of Faculty of Economics and Administrative Sciences , vol.5, no.10, pp.1-22, 2014

BOZ, M. And Karakaş, E. 2014. Türkiye’de Tüketicilerin Mobil Reklama Yönelik Tutumları. Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi / Bartın University Journal of Faculty of Economics and Administrative Sciences , vol.5, no.10 , 1-22.

BOZ, M., & Karakaş, E., (2014). Türkiye’de Tüketicilerin Mobil Reklama Yönelik Tutumları. Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi / Bartın University Journal of Faculty of Economics and Administrative Sciences , vol.5, no.10, 1-22.

BOZ, MUSTAFA, And Ezgi Karakaş. "Türkiye’de Tüketicilerin Mobil Reklama Yönelik Tutumları," Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi / Bartın University Journal of Faculty of Economics and Administrative Sciences , vol.5, no.10, 1-22, 2014

BOZ, MUSTAFA And Karakaş, Ezgi. "Türkiye’de Tüketicilerin Mobil Reklama Yönelik Tutumları." Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi / Bartın University Journal of Faculty of Economics and Administrative Sciences , vol.5, no.10, pp.1-22, 2014

BOZ, M. And Karakaş, E. (2014) . "Türkiye’de Tüketicilerin Mobil Reklama Yönelik Tutumları." Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi / Bartın University Journal of Faculty of Economics and Administrative Sciences , vol.5, no.10, pp.1-22.

@article{article, author={MUSTAFA BOZ And author={Ezgi Karakaş}, title={Türkiye’de Tüketicilerin Mobil Reklama Yönelik Tutumları}, journal={Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi / Bartın University Journal of Faculty of Economics and Administrative Sciences}, year=2014, pages={1-22} }