B. KIZILASLAN TUNÇER Et Al. , "Öğretmen adaylarının ilk okuma yazma öğretimi dersindeki akademik başarıları biliş üstü farkındalık düzeyleri düşünme stilleri ve tutumları arasındaki ilişkiler," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.31, pp.249-263, 2015
KIZILASLAN TUNÇER, B. Et Al. 2015. Öğretmen adaylarının ilk okuma yazma öğretimi dersindeki akademik başarıları biliş üstü farkındalık düzeyleri düşünme stilleri ve tutumları arasındaki ilişkiler. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.31 , 249-263.
KIZILASLAN TUNÇER, B., KINCAL, R. Y., & ŞAHİN, Ç., (2015). Öğretmen adaylarının ilk okuma yazma öğretimi dersindeki akademik başarıları biliş üstü farkındalık düzeyleri düşünme stilleri ve tutumları arasındaki ilişkiler. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.31, 249-263.
KIZILASLAN TUNÇER, BERFU, REMZİ YAVAŞ KINCAL, And ÇAVUŞ ŞAHİN. "Öğretmen adaylarının ilk okuma yazma öğretimi dersindeki akademik başarıları biliş üstü farkındalık düzeyleri düşünme stilleri ve tutumları arasındaki ilişkiler," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.31, 249-263, 2015
KIZILASLAN TUNÇER, BERFU K. Et Al. "Öğretmen adaylarının ilk okuma yazma öğretimi dersindeki akademik başarıları biliş üstü farkındalık düzeyleri düşünme stilleri ve tutumları arasındaki ilişkiler." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.31, pp.249-263, 2015
KIZILASLAN TUNÇER, B. KINCAL, R. Y. And ŞAHİN, Ç. (2015) . "Öğretmen adaylarının ilk okuma yazma öğretimi dersindeki akademik başarıları biliş üstü farkındalık düzeyleri düşünme stilleri ve tutumları arasındaki ilişkiler." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.31, pp.249-263.
@article{article, author={BERFU KIZILASLAN TUNÇER Et Al. }, title={Öğretmen adaylarının ilk okuma yazma öğretimi dersindeki akademik başarıları biliş üstü farkındalık düzeyleri düşünme stilleri ve tutumları arasındaki ilişkiler}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={249-263} }