E. TEMELOĞLU And M. S. SELVİ, "Otel İşletmelerinde Markalaşmanın Tüketici Satınalma Davranışları Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma," EGE AKADEMİK BAKIŞ , vol.8, no.1, pp.93-120, 2008
TEMELOĞLU, E. And SELVİ, M. S. 2008. Otel İşletmelerinde Markalaşmanın Tüketici Satınalma Davranışları Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. EGE AKADEMİK BAKIŞ , vol.8, no.1 , 93-120.
TEMELOĞLU, E., & SELVİ, M. S., (2008). Otel İşletmelerinde Markalaşmanın Tüketici Satınalma Davranışları Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. EGE AKADEMİK BAKIŞ , vol.8, no.1, 93-120.
TEMELOĞLU, ERDEM, And Murat Selim SELVİ. "Otel İşletmelerinde Markalaşmanın Tüketici Satınalma Davranışları Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma," EGE AKADEMİK BAKIŞ , vol.8, no.1, 93-120, 2008
TEMELOĞLU, ERDEM And SELVİ, Murat S. . "Otel İşletmelerinde Markalaşmanın Tüketici Satınalma Davranışları Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma." EGE AKADEMİK BAKIŞ , vol.8, no.1, pp.93-120, 2008
TEMELOĞLU, E. And SELVİ, M. S. (2008) . "Otel İşletmelerinde Markalaşmanın Tüketici Satınalma Davranışları Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma." EGE AKADEMİK BAKIŞ , vol.8, no.1, pp.93-120.
@article{article, author={ERDEM TEMELOĞLU And author={Murat Selim SELVİ}, title={Otel İşletmelerinde Markalaşmanın Tüketici Satınalma Davranışları Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma}, journal={EGE AKADEMİK BAKIŞ}, year=2008, pages={93-120} }