H. ESEN AYGÜN And Ç. ŞAHİN TAŞKIN, "Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Öğrenme-Öğretme Sürecindeki Yeri ve Önemi," VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Çanakkale, Turkey, 2016
ESEN AYGÜN, H. And ŞAHİN TAŞKIN, Ç. 2016. Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Öğrenme-Öğretme Sürecindeki Yeri ve Önemi. VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Çanakkale, Turkey).
ESEN AYGÜN, H., & ŞAHİN TAŞKIN, Ç., (2016). Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Öğrenme-Öğretme Sürecindeki Yeri ve Önemi . VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey
ESEN AYGÜN, HANİFE, And ÇİĞDEM ŞAHİN TAŞKIN. "Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Öğrenme-Öğretme Sürecindeki Yeri ve Önemi," VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 2016
ESEN AYGÜN, HANİFE E. And ŞAHİN TAŞKIN, ÇİĞDEM Ş. . "Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Öğrenme-Öğretme Sürecindeki Yeri ve Önemi." VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Çanakkale, Turkey, 2016
ESEN AYGÜN, H. And ŞAHİN TAŞKIN, Ç. (2016) . "Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Öğrenme-Öğretme Sürecindeki Yeri ve Önemi." VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Çanakkale, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HANİFE ESEN AYGÜN And author={ÇİĞDEM ŞAHİN TAŞKIN}, title={Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Öğrenme-Öğretme Sürecindeki Yeri ve Önemi}, congress name={VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2016}}