H. UGUR, "MARKALARIN TWİTTER VE İNSTAGRAM ÜZERİNDEN YAPMIŞ OLDUKLARI GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA ÇALIŞMALARI SONUCUNDA TÜKETİCİLERDEN ALDIKLARI ETKİLEŞİMİN İNCELENMESİ," International Social Sciences Studies Journal , vol.7, no.77, pp.390-404, 2021
UGUR, H. 2021. MARKALARIN TWİTTER VE İNSTAGRAM ÜZERİNDEN YAPMIŞ OLDUKLARI GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA ÇALIŞMALARI SONUCUNDA TÜKETİCİLERDEN ALDIKLARI ETKİLEŞİMİN İNCELENMESİ. International Social Sciences Studies Journal , vol.7, no.77 , 390-404.
UGUR, H., (2021). MARKALARIN TWİTTER VE İNSTAGRAM ÜZERİNDEN YAPMIŞ OLDUKLARI GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA ÇALIŞMALARI SONUCUNDA TÜKETİCİLERDEN ALDIKLARI ETKİLEŞİMİN İNCELENMESİ. International Social Sciences Studies Journal , vol.7, no.77, 390-404.
UGUR, HÜLYA. "MARKALARIN TWİTTER VE İNSTAGRAM ÜZERİNDEN YAPMIŞ OLDUKLARI GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA ÇALIŞMALARI SONUCUNDA TÜKETİCİLERDEN ALDIKLARI ETKİLEŞİMİN İNCELENMESİ," International Social Sciences Studies Journal , vol.7, no.77, 390-404, 2021
UGUR, HÜLYA. "MARKALARIN TWİTTER VE İNSTAGRAM ÜZERİNDEN YAPMIŞ OLDUKLARI GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA ÇALIŞMALARI SONUCUNDA TÜKETİCİLERDEN ALDIKLARI ETKİLEŞİMİN İNCELENMESİ." International Social Sciences Studies Journal , vol.7, no.77, pp.390-404, 2021
UGUR, H. (2021) . "MARKALARIN TWİTTER VE İNSTAGRAM ÜZERİNDEN YAPMIŞ OLDUKLARI GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA ÇALIŞMALARI SONUCUNDA TÜKETİCİLERDEN ALDIKLARI ETKİLEŞİMİN İNCELENMESİ." International Social Sciences Studies Journal , vol.7, no.77, pp.390-404.
@article{article, author={HÜLYA UGUR}, title={MARKALARIN TWİTTER VE İNSTAGRAM ÜZERİNDEN YAPMIŞ OLDUKLARI GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA ÇALIŞMALARI SONUCUNDA TÜKETİCİLERDEN ALDIKLARI ETKİLEŞİMİN İNCELENMESİ}, journal={International Social Sciences Studies Journal}, year=2021, pages={390-404} }