G. Hacıömeroğlu, "Üniversite Öğrencilerinin Analiz Dersine Yönelik Tutum ve Öğrenme Ortamı Algıları," International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.7(2), pp.72-87, 2020
Hacıömeroğlu, G. 2020. Üniversite Öğrencilerinin Analiz Dersine Yönelik Tutum ve Öğrenme Ortamı Algıları. International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.7(2) , 72-87.
Hacıömeroğlu, G., (2020). Üniversite Öğrencilerinin Analiz Dersine Yönelik Tutum ve Öğrenme Ortamı Algıları. International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.7(2), 72-87.
Hacıömeroğlu, GÜNEY. "Üniversite Öğrencilerinin Analiz Dersine Yönelik Tutum ve Öğrenme Ortamı Algıları," International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.7(2), 72-87, 2020
Hacıömeroğlu, GÜNEY. "Üniversite Öğrencilerinin Analiz Dersine Yönelik Tutum ve Öğrenme Ortamı Algıları." International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.7(2), pp.72-87, 2020
Hacıömeroğlu, G. (2020) . "Üniversite Öğrencilerinin Analiz Dersine Yönelik Tutum ve Öğrenme Ortamı Algıları." International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.7(2), pp.72-87.
@article{article, author={GÜNEY HACIÖMEROĞLU}, title={Üniversite Öğrencilerinin Analiz Dersine Yönelik Tutum ve Öğrenme Ortamı Algıları}, journal={International Journal of Educational Studies in Mathematics}, year=2020, pages={72-87} }