B. DEMİR And S. TÜRKMEN, "Turist Rehberlerinin Algılanan Marka Kişiliği, Turist Duyguları, Turist Memnuniyeti ve Turist Sadakati Arasındaki Yapısal İlişkilerin İncelenmesi (Investigation of The Structural Relations Between Tourist Guides Perceived Brand Personality, Tourist Emotions, Tourist Satisfaction and Tourist Loyalty)," Turk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.6, no.3, pp.645-664, 2022
DEMİR, B. And TÜRKMEN, S. 2022. Turist Rehberlerinin Algılanan Marka Kişiliği, Turist Duyguları, Turist Memnuniyeti ve Turist Sadakati Arasındaki Yapısal İlişkilerin İncelenmesi (Investigation of The Structural Relations Between Tourist Guides Perceived Brand Personality, Tourist Emotions, Tourist Satisfaction and Tourist Loyalty). Turk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.6, no.3 , 645-664.
DEMİR, B., & TÜRKMEN, S., (2022). Turist Rehberlerinin Algılanan Marka Kişiliği, Turist Duyguları, Turist Memnuniyeti ve Turist Sadakati Arasındaki Yapısal İlişkilerin İncelenmesi (Investigation of The Structural Relations Between Tourist Guides Perceived Brand Personality, Tourist Emotions, Tourist Satisfaction and Tourist Loyalty). Turk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.6, no.3, 645-664.
DEMİR, BESTE, And SERKAN TÜRKMEN. "Turist Rehberlerinin Algılanan Marka Kişiliği, Turist Duyguları, Turist Memnuniyeti ve Turist Sadakati Arasındaki Yapısal İlişkilerin İncelenmesi (Investigation of The Structural Relations Between Tourist Guides Perceived Brand Personality, Tourist Emotions, Tourist Satisfaction and Tourist Loyalty)," Turk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.6, no.3, 645-664, 2022
DEMİR, BESTE And TÜRKMEN, SERKAN. "Turist Rehberlerinin Algılanan Marka Kişiliği, Turist Duyguları, Turist Memnuniyeti ve Turist Sadakati Arasındaki Yapısal İlişkilerin İncelenmesi (Investigation of The Structural Relations Between Tourist Guides Perceived Brand Personality, Tourist Emotions, Tourist Satisfaction and Tourist Loyalty)." Turk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.6, no.3, pp.645-664, 2022
DEMİR, B. And TÜRKMEN, S. (2022) . "Turist Rehberlerinin Algılanan Marka Kişiliği, Turist Duyguları, Turist Memnuniyeti ve Turist Sadakati Arasındaki Yapısal İlişkilerin İncelenmesi (Investigation of The Structural Relations Between Tourist Guides Perceived Brand Personality, Tourist Emotions, Tourist Satisfaction and Tourist Loyalty)." Turk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.6, no.3, pp.645-664.
@article{article, author={BESTE DEMİR And author={SERKAN TÜRKMEN}, title={Turist Rehberlerinin Algılanan Marka Kişiliği, Turist Duyguları, Turist Memnuniyeti ve Turist Sadakati Arasındaki Yapısal İlişkilerin İncelenmesi (Investigation of The Structural Relations Between Tourist Guides Perceived Brand Personality, Tourist Emotions, Tourist Satisfaction and Tourist Loyalty)}, journal={Turk Turizm Arastirmalari Dergisi}, year=2022, pages={645-664} }