Ç. ŞAHİN Et Al. , "Öğretmen Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimi Dersindeki Akademik Başarıları, Biliş Üstü Farkındalık Düzeyleri, Düşünme Stilleri ve Tutumları Arasındaki İlişkiler," The Journal of Academic Social Science Studies , no.31, pp.249-263, 2015
ŞAHİN, Ç. Et Al. 2015. Öğretmen Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimi Dersindeki Akademik Başarıları, Biliş Üstü Farkındalık Düzeyleri, Düşünme Stilleri ve Tutumları Arasındaki İlişkiler. The Journal of Academic Social Science Studies , no.31 , 249-263.
ŞAHİN, Ç., KINCAL, R. Y., & Kızılaslan Tunçer, B., (2015). Öğretmen Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimi Dersindeki Akademik Başarıları, Biliş Üstü Farkındalık Düzeyleri, Düşünme Stilleri ve Tutumları Arasındaki İlişkiler. The Journal of Academic Social Science Studies , no.31, 249-263.
ŞAHİN, ÇAVUŞ, Remzi Y. KINCAL, And BERFU Kızılaslan Tunçer. "Öğretmen Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimi Dersindeki Akademik Başarıları, Biliş Üstü Farkındalık Düzeyleri, Düşünme Stilleri ve Tutumları Arasındaki İlişkiler," The Journal of Academic Social Science Studies , no.31, 249-263, 2015
ŞAHİN, ÇAVUŞ Et Al. "Öğretmen Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimi Dersindeki Akademik Başarıları, Biliş Üstü Farkındalık Düzeyleri, Düşünme Stilleri ve Tutumları Arasındaki İlişkiler." The Journal of Academic Social Science Studies , no.31, pp.249-263, 2015
ŞAHİN, Ç. KINCAL, R. Y. And Kızılaslan Tunçer, B. (2015) . "Öğretmen Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimi Dersindeki Akademik Başarıları, Biliş Üstü Farkındalık Düzeyleri, Düşünme Stilleri ve Tutumları Arasındaki İlişkiler." The Journal of Academic Social Science Studies , no.31, pp.249-263.
@article{article, author={ÇAVUŞ ŞAHİN Et Al. }, title={Öğretmen Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimi Dersindeki Akademik Başarıları, Biliş Üstü Farkındalık Düzeyleri, Düşünme Stilleri ve Tutumları Arasındaki İlişkiler}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={249-263} }