L. Atay, "Destinasyon pazarlaması yönetimine İlişkin Stratejik bir Yaklaşım," Dokuz Eylül üniveersitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.144-158, 2003
Atay, L. 2003. Destinasyon pazarlaması yönetimine İlişkin Stratejik bir Yaklaşım. Dokuz Eylül üniveersitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2 , 144-158.
Atay, L., (2003). Destinasyon pazarlaması yönetimine İlişkin Stratejik bir Yaklaşım. Dokuz Eylül üniveersitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, 144-158.
Atay, LÜTFİ. "Destinasyon pazarlaması yönetimine İlişkin Stratejik bir Yaklaşım," Dokuz Eylül üniveersitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, 144-158, 2003
Atay, LÜTFİ. "Destinasyon pazarlaması yönetimine İlişkin Stratejik bir Yaklaşım." Dokuz Eylül üniveersitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.144-158, 2003
Atay, L. (2003) . "Destinasyon pazarlaması yönetimine İlişkin Stratejik bir Yaklaşım." Dokuz Eylül üniveersitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.144-158.
@article{article, author={LÜTFİ ATAY}, title={Destinasyon pazarlaması yönetimine İlişkin Stratejik bir Yaklaşım}, journal={Dokuz Eylül üniveersitesi İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2003, pages={144-158} }