B. TİMUR, "TİMUR BETÜL,KINCAL REMZİ YAVAŞ (2010). İlköğretim 7. sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin (Inquiry Teaching) öğrenci başarısına etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.8, pp.41-65, 2010
TİMUR, B. 2010. TİMUR BETÜL,KINCAL REMZİ YAVAŞ (2010). İlköğretim 7. sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin (Inquiry Teaching) öğrenci başarısına etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.8 , 41-65.
TİMUR, B., (2010). TİMUR BETÜL,KINCAL REMZİ YAVAŞ (2010). İlköğretim 7. sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin (Inquiry Teaching) öğrenci başarısına etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.8, 41-65.
TİMUR, BETÜL. "TİMUR BETÜL,KINCAL REMZİ YAVAŞ (2010). İlköğretim 7. sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin (Inquiry Teaching) öğrenci başarısına etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.8, 41-65, 2010
TİMUR, BETÜL. "TİMUR BETÜL,KINCAL REMZİ YAVAŞ (2010). İlköğretim 7. sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin (Inquiry Teaching) öğrenci başarısına etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.8, pp.41-65, 2010
TİMUR, B. (2010) . "TİMUR BETÜL,KINCAL REMZİ YAVAŞ (2010). İlköğretim 7. sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin (Inquiry Teaching) öğrenci başarısına etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.8, pp.41-65.
@article{article, author={BETÜL TİMUR}, title={TİMUR BETÜL,KINCAL REMZİ YAVAŞ (2010). İlköğretim 7. sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin (Inquiry Teaching) öğrenci başarısına etkisi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2010, pages={41-65} }