B. ÇETİN, "Sosyal Bilgiler Öğretiminde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel Erişi Düzeylerine Etkisi," Ulusal Sinif ogretmenligi Kongresi , Ankara, Turkey, 2006
ÇETİN, B. 2006. Sosyal Bilgiler Öğretiminde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel Erişi Düzeylerine Etkisi. Ulusal Sinif ogretmenligi Kongresi , (Ankara, Turkey).
ÇETİN, B., (2006). Sosyal Bilgiler Öğretiminde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel Erişi Düzeylerine Etkisi . Ulusal Sinif ogretmenligi Kongresi, Ankara, Turkey
ÇETİN, BARIŞ. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel Erişi Düzeylerine Etkisi," Ulusal Sinif ogretmenligi Kongresi, Ankara, Turkey, 2006
ÇETİN, BARIŞ. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel Erişi Düzeylerine Etkisi." Ulusal Sinif ogretmenligi Kongresi , Ankara, Turkey, 2006
ÇETİN, B. (2006) . "Sosyal Bilgiler Öğretiminde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel Erişi Düzeylerine Etkisi." Ulusal Sinif ogretmenligi Kongresi , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BARIŞ ÇETİN}, title={Sosyal Bilgiler Öğretiminde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel Erişi Düzeylerine Etkisi}, congress name={Ulusal Sinif ogretmenligi Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2006}}