D. GİRGİN, "Öğretmenlerin Tasarım Odaklı Düşünmeye İlişkin Bilişsel Yapıları ve Kavramsal Değişimleri," Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.284-298, 2019
GİRGİN, D. 2019. Öğretmenlerin Tasarım Odaklı Düşünmeye İlişkin Bilişsel Yapıları ve Kavramsal Değişimleri. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2 , 284-298.
GİRGİN, D., (2019). Öğretmenlerin Tasarım Odaklı Düşünmeye İlişkin Bilişsel Yapıları ve Kavramsal Değişimleri. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, 284-298.
GİRGİN, DERYA. "Öğretmenlerin Tasarım Odaklı Düşünmeye İlişkin Bilişsel Yapıları ve Kavramsal Değişimleri," Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, 284-298, 2019
GİRGİN, DERYA. "Öğretmenlerin Tasarım Odaklı Düşünmeye İlişkin Bilişsel Yapıları ve Kavramsal Değişimleri." Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.284-298, 2019
GİRGİN, D. (2019) . "Öğretmenlerin Tasarım Odaklı Düşünmeye İlişkin Bilişsel Yapıları ve Kavramsal Değişimleri." Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.284-298.
@article{article, author={DERYA GİRGİN}, title={Öğretmenlerin Tasarım Odaklı Düşünmeye İlişkin Bilişsel Yapıları ve Kavramsal Değişimleri}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2019, pages={284-298} }