F. KANA, "ARGÜMANTASYONA DAYALI DİL ÖĞRENME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ," VI. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi , 2014
KANA, F. 2014. ARGÜMANTASYONA DAYALI DİL ÖĞRENME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ. VI. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi .
KANA, F., (2014). ARGÜMANTASYONA DAYALI DİL ÖĞRENME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ . VI. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi
KANA, FATİH. "ARGÜMANTASYONA DAYALI DİL ÖĞRENME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ," VI. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 2014
KANA, FATİH. "ARGÜMANTASYONA DAYALI DİL ÖĞRENME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ." VI. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi , 2014
KANA, F. (2014) . "ARGÜMANTASYONA DAYALI DİL ÖĞRENME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ." VI. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATİH KANA}, title={ARGÜMANTASYONA DAYALI DİL ÖĞRENME YAKLAŞIMININ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ}, congress name={VI. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi}, city={}, country={}, year={2014}}