B. B. YILMAZ, "Marka Değerinin Bilançodaki Yeri ve Türkiye Muhasebe Standardı 38'e Göre Marka Muhasebesi," MALİYE FİNANS YAZILARI , no.97, pp.9-37, 2012
YILMAZ, B. B. 2012. Marka Değerinin Bilançodaki Yeri ve Türkiye Muhasebe Standardı 38'e Göre Marka Muhasebesi. MALİYE FİNANS YAZILARI , no.97 , 9-37.
YILMAZ, B. B., (2012). Marka Değerinin Bilançodaki Yeri ve Türkiye Muhasebe Standardı 38'e Göre Marka Muhasebesi. MALİYE FİNANS YAZILARI , no.97, 9-37.
YILMAZ, BERNA. "Marka Değerinin Bilançodaki Yeri ve Türkiye Muhasebe Standardı 38'e Göre Marka Muhasebesi," MALİYE FİNANS YAZILARI , no.97, 9-37, 2012
YILMAZ, BERNA B. . "Marka Değerinin Bilançodaki Yeri ve Türkiye Muhasebe Standardı 38'e Göre Marka Muhasebesi." MALİYE FİNANS YAZILARI , no.97, pp.9-37, 2012
YILMAZ, B. B. (2012) . "Marka Değerinin Bilançodaki Yeri ve Türkiye Muhasebe Standardı 38'e Göre Marka Muhasebesi." MALİYE FİNANS YAZILARI , no.97, pp.9-37.
@article{article, author={BERNA BURCU YILMAZ}, title={Marka Değerinin Bilançodaki Yeri ve Türkiye Muhasebe Standardı 38'e Göre Marka Muhasebesi}, journal={MALİYE FİNANS YAZILARI}, year=2012, pages={9-37} }