O. ŞAYLAN, "Doğrudan Pazarlama Eğilimlerindeki Artış: Kişiselleştirme Uygulamlarının Önemi," In Tüketici Davranışlarında Makro Trendler , Ankara: Nobel, 2022, pp.475-505.
ŞAYLAN, O. Doğrudan Pazarlama Eğilimlerindeki Artış: Kişiselleştirme Uygulamlarının Önemi. 2022. In Tüketici Davranışlarında Makro Trendler , Nobel, Ankara, 475-505.
ŞAYLAN, O., (2022). Doğrudan Pazarlama Eğilimlerindeki Artış: Kişiselleştirme Uygulamlarının Önemi. Tüketici Davranışlarında Makro Trendler (pp.475-505), Ankara: Nobel.
ŞAYLAN, ONUR. "Doğrudan Pazarlama Eğilimlerindeki Artış: Kişiselleştirme Uygulamlarının Önemi." In Tüketici Davranışlarında Makro Trendler , 475-505. Ankara: Nobel, 2022
ŞAYLAN, ONUR. "Doğrudan Pazarlama Eğilimlerindeki Artış: Kişiselleştirme Uygulamlarının Önemi." Tüketici Davranışlarında Makro Trendler , Nobel, 2022, pp.475-505.
ŞAYLAN, O. (2022) "Doğrudan Pazarlama Eğilimlerindeki Artış: Kişiselleştirme Uygulamlarının Önemi", Tüketici Davranışlarında Makro Trendler . Ankara: Nobel.
@bookchapter{bookchapter, author ={ONUR ŞAYLAN}, chaptertitle={Doğrudan Pazarlama Eğilimlerindeki Artış: Kişiselleştirme Uygulamlarının Önemi}, booktitle={ Tüketici Davranışlarında Makro Trendler}, publisher={Nobel}, city={Ankara},year={2022} }