P. Yıldız And A. Atay, "Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.426-438, 2019
Yıldız, P. And Atay, A. 2019. Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2 , 426-438.
Yıldız, P., & Atay, A., (2019). Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, 426-438.
Yıldız, PINAR, And Azime Atay. "Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, 426-438, 2019
Yıldız, PINAR And Atay, Azime. "Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.426-438, 2019
Yıldız, P. And Atay, A. (2019) . "Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.426-438.
@article{article, author={PINAR YILDIZ And author={Azime Atay}, title={Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eşit İşaretine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2019, pages={426-438} }