E. TOKGÖZ, "Hedonik ve Faydacı Tüketimin Dürtüsel ve Kompulsif Satın Alma Üzerinde Etkisi," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.35, pp.93-108, 2019
TOKGÖZ, E. 2019. Hedonik ve Faydacı Tüketimin Dürtüsel ve Kompulsif Satın Alma Üzerinde Etkisi. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.35 , 93-108.
TOKGÖZ, E., (2019). Hedonik ve Faydacı Tüketimin Dürtüsel ve Kompulsif Satın Alma Üzerinde Etkisi. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.35, 93-108.
TOKGÖZ, EMRAH. "Hedonik ve Faydacı Tüketimin Dürtüsel ve Kompulsif Satın Alma Üzerinde Etkisi," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.35, 93-108, 2019
TOKGÖZ, EMRAH. "Hedonik ve Faydacı Tüketimin Dürtüsel ve Kompulsif Satın Alma Üzerinde Etkisi." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.35, pp.93-108, 2019
TOKGÖZ, E. (2019) . "Hedonik ve Faydacı Tüketimin Dürtüsel ve Kompulsif Satın Alma Üzerinde Etkisi." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.35, pp.93-108.
@article{article, author={EMRAH TOKGÖZ}, title={Hedonik ve Faydacı Tüketimin Dürtüsel ve Kompulsif Satın Alma Üzerinde Etkisi}, journal={Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2019, pages={93-108} }