H. ESEN AYGÜN And Ş. G. ZEREN, "Social-emotional development in the primary school guidance curriculum: A Q-methodology study.," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.13, no.2, pp.379-403, 2023
ESEN AYGÜN, H. And ZEREN, Ş. G. 2023. Social-emotional development in the primary school guidance curriculum: A Q-methodology study.. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.13, no.2 , 379-403.
ESEN AYGÜN, H., & ZEREN, Ş. G., (2023). Social-emotional development in the primary school guidance curriculum: A Q-methodology study.. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.13, no.2, 379-403.
ESEN AYGÜN, HANİFE, And ŞERİFE GONCA ZEREN. "Social-emotional development in the primary school guidance curriculum: A Q-methodology study.," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.13, no.2, 379-403, 2023
ESEN AYGÜN, HANİFE E. And ZEREN, ŞERİFE G. . "Social-emotional development in the primary school guidance curriculum: A Q-methodology study.." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.13, no.2, pp.379-403, 2023
ESEN AYGÜN, H. And ZEREN, Ş. G. (2023) . "Social-emotional development in the primary school guidance curriculum: A Q-methodology study.." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.13, no.2, pp.379-403.
@article{article, author={HANİFE ESEN AYGÜN And author={ŞERİFE GONCA ZEREN}, title={Social-emotional development in the primary school guidance curriculum: A Q-methodology study.}, journal={Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi}, year=2023, pages={379-403} }