E. F. TÜRKMEN And A. PANCAR, "KORO EĞİTİMİNDE DALCROZE YÖNTEMİNİN MÜZİKSELALGI VE BİLGİLENME ÖĞRENME ALANI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ," AMADER , vol.4, no.8, pp.1-24, 2018
TÜRKMEN, E. F. And PANCAR, A. 2018. KORO EĞİTİMİNDE DALCROZE YÖNTEMİNİN MÜZİKSELALGI VE BİLGİLENME ÖĞRENME ALANI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ. AMADER , vol.4, no.8 , 1-24.
TÜRKMEN, E. F., & PANCAR, A., (2018). KORO EĞİTİMİNDE DALCROZE YÖNTEMİNİN MÜZİKSELALGI VE BİLGİLENME ÖĞRENME ALANI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ. AMADER , vol.4, no.8, 1-24.
TÜRKMEN, EMEL, And Aslı PANCAR. "KORO EĞİTİMİNDE DALCROZE YÖNTEMİNİN MÜZİKSELALGI VE BİLGİLENME ÖĞRENME ALANI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ," AMADER , vol.4, no.8, 1-24, 2018
TÜRKMEN, EMEL F. And PANCAR, Aslı. "KORO EĞİTİMİNDE DALCROZE YÖNTEMİNİN MÜZİKSELALGI VE BİLGİLENME ÖĞRENME ALANI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ." AMADER , vol.4, no.8, pp.1-24, 2018
TÜRKMEN, E. F. And PANCAR, A. (2018) . "KORO EĞİTİMİNDE DALCROZE YÖNTEMİNİN MÜZİKSELALGI VE BİLGİLENME ÖĞRENME ALANI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ." AMADER , vol.4, no.8, pp.1-24.
@article{article, author={EMEL FUNDA TÜRKMEN And author={Aslı PANCAR}, title={KORO EĞİTİMİNDE DALCROZE YÖNTEMİNİN MÜZİKSELALGI VE BİLGİLENME ÖĞRENME ALANI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={AMADER}, year=2018, pages={1-24} }