S. Kalkan, "Özel Öğrenme Güçlüğü Tanısı Almış Bireylerle Çalışan Öğretmenlerin Bilimsel Dayanaklı Uygulamalar Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi . ," International Journal of Barrier Free Life and Society , vol.6, no.1, pp.1-20, 2022
Kalkan, S. 2022. Özel Öğrenme Güçlüğü Tanısı Almış Bireylerle Çalışan Öğretmenlerin Bilimsel Dayanaklı Uygulamalar Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi . . International Journal of Barrier Free Life and Society , vol.6, no.1 , 1-20.
Kalkan, S., (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Tanısı Almış Bireylerle Çalışan Öğretmenlerin Bilimsel Dayanaklı Uygulamalar Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi . . International Journal of Barrier Free Life and Society , vol.6, no.1, 1-20.
Kalkan, SİNAN. "Özel Öğrenme Güçlüğü Tanısı Almış Bireylerle Çalışan Öğretmenlerin Bilimsel Dayanaklı Uygulamalar Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi . ," International Journal of Barrier Free Life and Society , vol.6, no.1, 1-20, 2022
Kalkan, SİNAN. "Özel Öğrenme Güçlüğü Tanısı Almış Bireylerle Çalışan Öğretmenlerin Bilimsel Dayanaklı Uygulamalar Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi . ." International Journal of Barrier Free Life and Society , vol.6, no.1, pp.1-20, 2022
Kalkan, S. (2022) . "Özel Öğrenme Güçlüğü Tanısı Almış Bireylerle Çalışan Öğretmenlerin Bilimsel Dayanaklı Uygulamalar Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi . ." International Journal of Barrier Free Life and Society , vol.6, no.1, pp.1-20.
@article{article, author={SİNAN KALKAN}, title={Özel Öğrenme Güçlüğü Tanısı Almış Bireylerle Çalışan Öğretmenlerin Bilimsel Dayanaklı Uygulamalar Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi . }, journal={International Journal of Barrier Free Life and Society}, year=2022, pages={1-20} }