H. ÇOLAKOĞLU And N. KÖLEOĞLU, "Sembolik Tüketimin Satın Alma Niyetine Etkisinde Ünlü Hayranlığının Rolü: Ön Ergen Tüketicilere Yönelik Bir Araştırma," Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.9, pp.653-679, 2020
ÇOLAKOĞLU, H. And KÖLEOĞLU, N. 2020. Sembolik Tüketimin Satın Alma Niyetine Etkisinde Ünlü Hayranlığının Rolü: Ön Ergen Tüketicilere Yönelik Bir Araştırma. Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.9 , 653-679.
ÇOLAKOĞLU, H., & KÖLEOĞLU, N., (2020). Sembolik Tüketimin Satın Alma Niyetine Etkisinde Ünlü Hayranlığının Rolü: Ön Ergen Tüketicilere Yönelik Bir Araştırma. Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.9, 653-679.
ÇOLAKOĞLU, HALE, And NİLAY KÖLEOĞLU. "Sembolik Tüketimin Satın Alma Niyetine Etkisinde Ünlü Hayranlığının Rolü: Ön Ergen Tüketicilere Yönelik Bir Araştırma," Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.9, 653-679, 2020
ÇOLAKOĞLU, HALE And KÖLEOĞLU, NİLAY. "Sembolik Tüketimin Satın Alma Niyetine Etkisinde Ünlü Hayranlığının Rolü: Ön Ergen Tüketicilere Yönelik Bir Araştırma." Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.9, pp.653-679, 2020
ÇOLAKOĞLU, H. And KÖLEOĞLU, N. (2020) . "Sembolik Tüketimin Satın Alma Niyetine Etkisinde Ünlü Hayranlığının Rolü: Ön Ergen Tüketicilere Yönelik Bir Araştırma." Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.9, pp.653-679.
@article{article, author={HALE ÇOLAKOĞLU And author={NİLAY KÖLEOĞLU}, title={Sembolik Tüketimin Satın Alma Niyetine Etkisinde Ünlü Hayranlığının Rolü: Ön Ergen Tüketicilere Yönelik Bir Araştırma}, journal={Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={653-679} }