G. HINIZ And C. YILMAZ, "Tertiary EFL Learners' Attitudes towards Graded Readers," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.40, pp.41-55, 2022
HINIZ, G. And YILMAZ, C. 2022. Tertiary EFL Learners' Attitudes towards Graded Readers. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.40 , 41-55.
HINIZ, G., & YILMAZ, C., (2022). Tertiary EFL Learners' Attitudes towards Graded Readers. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.40, 41-55.
HINIZ, GÖKHAN, And CEVDET YILMAZ. "Tertiary EFL Learners' Attitudes towards Graded Readers," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.40, 41-55, 2022
HINIZ, GÖKHAN And YILMAZ, CEVDET. "Tertiary EFL Learners' Attitudes towards Graded Readers." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.40, pp.41-55, 2022
HINIZ, G. And YILMAZ, C. (2022) . "Tertiary EFL Learners' Attitudes towards Graded Readers." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.40, pp.41-55.
@article{article, author={GÖKHAN HINIZ And author={CEVDET YILMAZ}, title={Tertiary EFL Learners' Attitudes towards Graded Readers}, journal={Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={41-55} }