T. Yıldırım And N. Canpolat, "Akran Öğretiminin Etkililiğine İlişkin Öğrenci Görüşleri," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.12, no.24, pp.515-526, 2017
Yıldırım, T. And Canpolat, N. 2017. Akran Öğretiminin Etkililiğine İlişkin Öğrenci Görüşleri. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.12, no.24 , 515-526.
Yıldırım, T., & Canpolat, N., (2017). Akran Öğretiminin Etkililiğine İlişkin Öğrenci Görüşleri. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.12, no.24, 515-526.
Yıldırım, TAMER, And Nurtaç Canpolat. "Akran Öğretiminin Etkililiğine İlişkin Öğrenci Görüşleri," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.12, no.24, 515-526, 2017
Yıldırım, TAMER And Canpolat, Nurtaç. "Akran Öğretiminin Etkililiğine İlişkin Öğrenci Görüşleri." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.12, no.24, pp.515-526, 2017
Yıldırım, T. And Canpolat, N. (2017) . "Akran Öğretiminin Etkililiğine İlişkin Öğrenci Görüşleri." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.12, no.24, pp.515-526.
@article{article, author={TAMER YILDIRIM And author={Nurtaç Canpolat}, title={Akran Öğretiminin Etkililiğine İlişkin Öğrenci Görüşleri}, journal={BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2017, pages={515-526} }