Y. ŞENYURT And Ç. ŞAHİN, "4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde İstasyon Tekniği Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi," Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, pp.259-278, 2022
ŞENYURT, Y. And ŞAHİN, Ç. 2022. 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde İstasyon Tekniği Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi. Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.2 , 259-278.
ŞENYURT, Y., & ŞAHİN, Ç., (2022). 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde İstasyon Tekniği Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi. Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, 259-278.
ŞENYURT, YASEMİN, And ÇAVUŞ ŞAHİN. "4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde İstasyon Tekniği Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi," Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, 259-278, 2022
ŞENYURT, YASEMİN And ŞAHİN, ÇAVUŞ. "4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde İstasyon Tekniği Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi." Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, pp.259-278, 2022
ŞENYURT, Y. And ŞAHİN, Ç. (2022) . "4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde İstasyon Tekniği Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi." Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, pp.259-278.
@article{article, author={YASEMİN ŞENYURT And author={ÇAVUŞ ŞAHİN}, title={4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde İstasyon Tekniği Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi}, journal={Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={259-278} }