M. BOZ Et Al. , "Perakende sektöründe müşteri memnuniyetinin önemi: Bir süpermarket örneği," II.Uluslararası sosyal bilimler Sempozyumu , ALANYA, pp.1030, 2017
BOZ, M. Et Al. 2017. Perakende sektöründe müşteri memnuniyetinin önemi: Bir süpermarket örneği. II.Uluslararası sosyal bilimler Sempozyumu , (ALANYA) , 1030.
BOZ, M., ÇAKIRKAYA, M., & YÜCEKAYA, P., (2017). Perakende sektöründe müşteri memnuniyetinin önemi: Bir süpermarket örneği . II.Uluslararası sosyal bilimler Sempozyumu (pp.1030). ALANYA
BOZ, MUSTAFA, MURAT ÇAKIRKAYA, And POLAT YÜCEKAYA. "Perakende sektöründe müşteri memnuniyetinin önemi: Bir süpermarket örneği," II.Uluslararası sosyal bilimler Sempozyumu, ALANYA, 2017
BOZ, MUSTAFA Et Al. "Perakende sektöründe müşteri memnuniyetinin önemi: Bir süpermarket örneği." II.Uluslararası sosyal bilimler Sempozyumu , ALANYA, pp.1030, 2017
BOZ, M. ÇAKIRKAYA, M. And YÜCEKAYA, P. (2017) . "Perakende sektöründe müşteri memnuniyetinin önemi: Bir süpermarket örneği." II.Uluslararası sosyal bilimler Sempozyumu , ALANYA, p.1030.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA BOZ Et Al. }, title={Perakende sektöründe müşteri memnuniyetinin önemi: Bir süpermarket örneği}, congress name={II.Uluslararası sosyal bilimler Sempozyumu}, city={ALANYA}, country={}, year={2017}, pages={1030} }