M. Akyıldız, "Sosyal Sorumluluk ve Ahlaki yaklaşımlar çerçevesinde Pazarlamanın sürdürülebilir Gelişmedeki Rolü," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2009, no.9, pp.18-43, 2007
Akyıldız, M. 2007. Sosyal Sorumluluk ve Ahlaki yaklaşımlar çerçevesinde Pazarlamanın sürdürülebilir Gelişmedeki Rolü. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2009, no.9 , 18-43.
Akyıldız, M., (2007). Sosyal Sorumluluk ve Ahlaki yaklaşımlar çerçevesinde Pazarlamanın sürdürülebilir Gelişmedeki Rolü. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2009, no.9, 18-43.
Akyıldız, MURAT. "Sosyal Sorumluluk ve Ahlaki yaklaşımlar çerçevesinde Pazarlamanın sürdürülebilir Gelişmedeki Rolü," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2009, no.9, 18-43, 2007
Akyıldız, MURAT. "Sosyal Sorumluluk ve Ahlaki yaklaşımlar çerçevesinde Pazarlamanın sürdürülebilir Gelişmedeki Rolü." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2009, no.9, pp.18-43, 2007
Akyıldız, M. (2007) . "Sosyal Sorumluluk ve Ahlaki yaklaşımlar çerçevesinde Pazarlamanın sürdürülebilir Gelişmedeki Rolü." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2009, no.9, pp.18-43.
@article{article, author={MURAT AKYILDIZ}, title={Sosyal Sorumluluk ve Ahlaki yaklaşımlar çerçevesinde Pazarlamanın sürdürülebilir Gelişmedeki Rolü}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2007, pages={18-43} }