E. TOKGÖZ, "Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü," Journal of Yasar University , vol.15, no.59, pp.584-597, 2020
TOKGÖZ, E. 2020. Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü. Journal of Yasar University , vol.15, no.59 , 584-597.
TOKGÖZ, E., (2020). Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü. Journal of Yasar University , vol.15, no.59, 584-597.
TOKGÖZ, EMRAH. "Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü," Journal of Yasar University , vol.15, no.59, 584-597, 2020
TOKGÖZ, EMRAH. "Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü." Journal of Yasar University , vol.15, no.59, pp.584-597, 2020
TOKGÖZ, E. (2020) . "Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü." Journal of Yasar University , vol.15, no.59, pp.584-597.
@article{article, author={EMRAH TOKGÖZ}, title={Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü}, journal={Journal of Yasar University}, year=2020, pages={584-597} }