Citation Formats
Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. TOKGÖZ, "Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü," Journal of Yasar University , vol.15, no.59, pp.584-597, 2020

TOKGÖZ, E. 2020. Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü. Journal of Yasar University , vol.15, no.59 , 584-597.

TOKGÖZ, E., (2020). Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü. Journal of Yasar University , vol.15, no.59, 584-597.

TOKGÖZ, EMRAH. "Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü," Journal of Yasar University , vol.15, no.59, 584-597, 2020

TOKGÖZ, EMRAH. "Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü." Journal of Yasar University , vol.15, no.59, pp.584-597, 2020

TOKGÖZ, E. (2020) . "Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü." Journal of Yasar University , vol.15, no.59, pp.584-597.

@article{article, author={EMRAH TOKGÖZ}, title={Dış Görünümde Markalı Ürün Kullanma Bilincinin Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Marka Duygusu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü}, journal={Journal of Yasar University}, year=2020, pages={584-597} }