T. GÜZEL And Y. Akgündüz, "DÖNÜŞÜMCÜ VE ETKİLEŞİMCİ LİDERLİK DAVRANIŞLARININ, ÇALIŞANLARIN İLETİŞİM BECERİLERİ VE İŞLETMENİN HİZMET KALİTESİ İLE İLİŞKİSİ: KUŞADASI OTEL İŞLETMELERİ ÖRNEĞİ," 19.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.46-53, 2011
GÜZEL, T. And Akgündüz, Y. 2011. DÖNÜŞÜMCÜ VE ETKİLEŞİMCİ LİDERLİK DAVRANIŞLARININ, ÇALIŞANLARIN İLETİŞİM BECERİLERİ VE İŞLETMENİN HİZMET KALİTESİ İLE İLİŞKİSİ: KUŞADASI OTEL İŞLETMELERİ ÖRNEĞİ. 19.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi , (Eskişehir, Turkey), 46-53.
GÜZEL, T., & Akgündüz, Y., (2011). DÖNÜŞÜMCÜ VE ETKİLEŞİMCİ LİDERLİK DAVRANIŞLARININ, ÇALIŞANLARIN İLETİŞİM BECERİLERİ VE İŞLETMENİN HİZMET KALİTESİ İLE İLİŞKİSİ: KUŞADASI OTEL İŞLETMELERİ ÖRNEĞİ . 19.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi (pp.46-53). Eskişehir, Turkey
GÜZEL, TÜLAY, And Yılmaz Akgündüz. "DÖNÜŞÜMCÜ VE ETKİLEŞİMCİ LİDERLİK DAVRANIŞLARININ, ÇALIŞANLARIN İLETİŞİM BECERİLERİ VE İŞLETMENİN HİZMET KALİTESİ İLE İLİŞKİSİ: KUŞADASI OTEL İŞLETMELERİ ÖRNEĞİ," 19.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2011
GÜZEL, TÜLAY And Akgündüz, Yılmaz. "DÖNÜŞÜMCÜ VE ETKİLEŞİMCİ LİDERLİK DAVRANIŞLARININ, ÇALIŞANLARIN İLETİŞİM BECERİLERİ VE İŞLETMENİN HİZMET KALİTESİ İLE İLİŞKİSİ: KUŞADASI OTEL İŞLETMELERİ ÖRNEĞİ." 19.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.46-53, 2011
GÜZEL, T. And Akgündüz, Y. (2011) . "DÖNÜŞÜMCÜ VE ETKİLEŞİMCİ LİDERLİK DAVRANIŞLARININ, ÇALIŞANLARIN İLETİŞİM BECERİLERİ VE İŞLETMENİN HİZMET KALİTESİ İLE İLİŞKİSİ: KUŞADASI OTEL İŞLETMELERİ ÖRNEĞİ." 19.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.46-53.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TÜLAY GÜZEL And author={Yılmaz Akgündüz}, title={DÖNÜŞÜMCÜ VE ETKİLEŞİMCİ LİDERLİK DAVRANIŞLARININ, ÇALIŞANLARIN İLETİŞİM BECERİLERİ VE İŞLETMENİN HİZMET KALİTESİ İLE İLİŞKİSİ: KUŞADASI OTEL İŞLETMELERİ ÖRNEĞİ}, congress name={19.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2011}, pages={46-53} }