U. C. Topçu, "Kültür Varlıkları Pazarlamasında Makro ve Mikro Düzeyler," In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar IV - Aralık 2022 , İzmir: Serüven, 2022, pp.31-50.
Topçu, U. C. Kültür Varlıkları Pazarlamasında Makro ve Mikro Düzeyler. 2022. In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar IV - Aralık 2022 , Serüven, İzmir, 31-50.
Topçu, U. C., (2022). Kültür Varlıkları Pazarlamasında Makro ve Mikro Düzeyler. Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar IV - Aralık 2022 (pp.31-50), İzmir: Serüven.
Topçu, ULVİ. "Kültür Varlıkları Pazarlamasında Makro ve Mikro Düzeyler." In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar IV - Aralık 2022 , 31-50. İzmir: Serüven, 2022
Topçu, ULVİ C. . "Kültür Varlıkları Pazarlamasında Makro ve Mikro Düzeyler." Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar IV - Aralık 2022 , Serüven, 2022, pp.31-50.
Topçu, U. C. (2022) "Kültür Varlıkları Pazarlamasında Makro ve Mikro Düzeyler", Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar IV - Aralık 2022 . İzmir: Serüven.
@bookchapter{bookchapter, author ={ULVİ CENAP TOPÇU}, chaptertitle={Kültür Varlıkları Pazarlamasında Makro ve Mikro Düzeyler}, booktitle={ Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar IV - Aralık 2022}, publisher={Serüven}, city={İzmir},year={2022} }