Y. ESMER And O. ŞAYLAN, "Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yeni Dijital Teknolojilerin Kullanımına Yönelik Nitel Bir Araştırma," Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.4, pp.71-78, 2021
ESMER, Y. And ŞAYLAN, O. 2021. Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yeni Dijital Teknolojilerin Kullanımına Yönelik Nitel Bir Araştırma. Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.4 , 71-78.
ESMER, Y., & ŞAYLAN, O., (2021). Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yeni Dijital Teknolojilerin Kullanımına Yönelik Nitel Bir Araştırma. Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.4, 71-78.
ESMER, YUSUF, And ONUR ŞAYLAN. "Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yeni Dijital Teknolojilerin Kullanımına Yönelik Nitel Bir Araştırma," Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.4, 71-78, 2021
ESMER, YUSUF And ŞAYLAN, ONUR. "Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yeni Dijital Teknolojilerin Kullanımına Yönelik Nitel Bir Araştırma." Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.4, pp.71-78, 2021
ESMER, Y. And ŞAYLAN, O. (2021) . "Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yeni Dijital Teknolojilerin Kullanımına Yönelik Nitel Bir Araştırma." Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.4, pp.71-78.
@article{article, author={YUSUF ESMER And author={ONUR ŞAYLAN}, title={Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yeni Dijital Teknolojilerin Kullanımına Yönelik Nitel Bir Araştırma}, journal={Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={71-78} }