E. Bil Et Al. , "Influencerların Algılanan Özelliklerinin Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, pp.219-244, 2022
Bil, E. Et Al. 2022. Influencerların Algılanan Özelliklerinin Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1 , 219-244.
Bil, E., İnal, M., & Özkaya, M., (2022). Influencerların Algılanan Özelliklerinin Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, 219-244.
Bil, ERKAN, MERT İNAL, And MURAT ÖZKAYA. "Influencerların Algılanan Özelliklerinin Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, 219-244, 2022
Bil, ERKAN Et Al. "Influencerların Algılanan Özelliklerinin Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, pp.219-244, 2022
Bil, E. İnal, M. And Özkaya, M. (2022) . "Influencerların Algılanan Özelliklerinin Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, pp.219-244.
@article{article, author={ERKAN BİL Et Al. }, title={Influencerların Algılanan Özelliklerinin Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={219-244} }