M. TEMİZ Et Al. , "Kent Turizminin Marka Kent Oluşumundaki Etkisi: Çanakkale Kent Turizminin SWOT Analizi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.0, no.0, pp.257-273, 2019
TEMİZ, M. Et Al. 2019. Kent Turizminin Marka Kent Oluşumundaki Etkisi: Çanakkale Kent Turizminin SWOT Analizi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.0, no.0 , 257-273.
TEMİZ, M., SAĞLIK, A., SAĞLIK, E., KELKİT, A., & BAYRAK, M. İ., (2019). Kent Turizminin Marka Kent Oluşumundaki Etkisi: Çanakkale Kent Turizminin SWOT Analizi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.0, no.0, 257-273.
TEMİZ, MERVE Et Al. "Kent Turizminin Marka Kent Oluşumundaki Etkisi: Çanakkale Kent Turizminin SWOT Analizi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.0, no.0, 257-273, 2019
TEMİZ, MERVE T. Et Al. "Kent Turizminin Marka Kent Oluşumundaki Etkisi: Çanakkale Kent Turizminin SWOT Analizi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.0, no.0, pp.257-273, 2019
TEMİZ, M. Et Al. (2019) . "Kent Turizminin Marka Kent Oluşumundaki Etkisi: Çanakkale Kent Turizminin SWOT Analizi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.0, no.0, pp.257-273.
@article{article, author={MERVE TEMİZ TOPSAKAL Et Al. }, title={Kent Turizminin Marka Kent Oluşumundaki Etkisi: Çanakkale Kent Turizminin SWOT Analizi}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2019, pages={257-273} }